Dzieci starsze

6.30 - 8.00

  • Schodzenie si臋 dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne s艂u偶膮ce realizacji pomys艂ów dzieci.
  • Korzystanie z gier i uk艂adanek stolikowych.

8.00 - 8.30

  • Zabawy integruj膮ce grup臋. 膯wiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijaj膮ce percepcj臋 wzrokow膮 i s艂uchow膮, grafomotoryk臋, zabawy logopedyczne).
  • Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci.    
  • Zestaw 膰wicze艅 porannych i czynno艣ci higieniczno – porz膮dkowe.

8.30 - 9.00

  • I 艢niadanie
  • Doskonalenie umiej臋tno艣ci samodzielnego i estetycznego spo偶ywania posi艂ku.
  • Kulturalne zachowanie si臋 przy stole.
  • Czynno艣ci zwi膮zane z higien膮 osobist膮.

9.00 - 13.00       

  • Zaj臋cia dydaktyczne realizowane z ca艂膮 grup膮.
  • Zabawy dowolne wg zainteresowa艅 dzieci, podejmowane z inicjatywy dzieci, manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne, inne – s艂u偶膮ce realizacji pomys艂ów dzieci.
  • II 艣niadanie
  • Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dzieckiem uzdolnionym                (pozosta艂e dzieci zabawy dowolne).
  • Zabawy dowolne na placu zabaw, obserwacje przyrodnicze lub otaczaj膮cego 艣rodowiska, zabawy ruchowe w sali, praca w k膮ciku przyrody, spacery, wycieczki.
  • Czynno艣ci higieniczno – porz膮dkowe.

13.00 - 13.30

  • Obiad - drugie danie
  • Pogadanki na temat zdrowego sposobu od偶ywiania si臋.
  • Dbanie o utrzymanie czysto艣ci na stolikach.
  • Czynno艣ci zwi膮zane z higien膮 osobist膮.

13.30 - 13.30

  • Bajkoterapia, 膰wicznia relaksacyjne, odpoczynek przy muzyce relaksacyjnej, s艂uchanie bajek.

13.30 – 15.00

  • Tworzenie sytuacji edukacyjnych rozwijaj膮cych indywidualne cechy, zdolno艣ci i zainteresowania, praca  z dzieckiem o indywidualnych potrzebach rozwojowych.
  • Utrwalanie poznanych wierszy, piosenek.
  • Zabawy rozwijaj膮ce z Magicznym Dywanem.
  • Czynno艣ci zwi膮zane z higien膮 osobist膮.

15.00 - 15.15

  • Zupa i kanapki

15.15 - 17.00

  • Zabawy wg inicjatywy dzieci w k膮cikach tematycznych.
  • Praca z zespo艂em dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymuluj膮co – kompensacyjnym i wychowawczym.
  • Prace porz膮dkowe.

Pobyt na 艣wie偶ym powietrzu uzale偶niony jest od warunków atmosferycznych

© 2024  |  Przedszkole Kreatywne Weso艂a Przygoda
Projekt i realizacja MYKK