Schodzenie si臋 dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne s艂u偶膮ce realizacji pomys艂ów dzieci.
Korzystanie z gier i uk艂adanek stolikowych.
8.00 - 8.30
Zabawy integruj膮ce grup臋. 膯wiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijaj膮ce percepcj臋 wzrokow膮 i s艂uchow膮, grafomotoryk臋, zabawy logopedyczne).
Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci.
Zestaw 膰wicze艅 porannych i czynno艣ci higieniczno – porz膮dkowe.
8.30 - 9.00
I 艢niadanie
Doskonalenie umiej臋tno艣ci samodzielnego i estetycznego spo偶ywania posi艂ku.
Kulturalne zachowanie si臋 przy stole.
Czynno艣ci zwi膮zane z higien膮 osobist膮.
9.00 - 13.00
Zaj臋cia dydaktyczne realizowane z ca艂膮 grup膮.
Zabawy dowolne wg zainteresowa艅 dzieci, podejmowane z inicjatywy dzieci, manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne, inne – s艂u偶膮ce realizacji pomys艂ów dzieci.
II 艣niadanie
Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dzieckiem uzdolnionym (pozosta艂e dzieci zabawy dowolne).
Zabawy dowolne na placu zabaw, obserwacje przyrodnicze lub otaczaj膮cego 艣rodowiska, zabawy ruchowe w sali, praca w k膮ciku przyrody, spacery, wycieczki.
Czynno艣ci higieniczno – porz膮dkowe.
13.00 - 13.30
Obiad - drugie danie
Pogadanki na temat zdrowego sposobu od偶ywiania si臋.
Dbanie o utrzymanie czysto艣ci na stolikach.
Czynno艣ci zwi膮zane z higien膮 osobist膮.
13.30 - 13.30
Bajkoterapia, 膰wicznia relaksacyjne, odpoczynek przy muzyce relaksacyjnej, s艂uchanie bajek.
13.30 – 15.00
Tworzenie sytuacji edukacyjnych rozwijaj膮cych indywidualne cechy, zdolno艣ci i zainteresowania, praca z dzieckiem o indywidualnych potrzebach rozwojowych.
Utrwalanie poznanych wierszy, piosenek.
Zabawy rozwijaj膮ce z Magicznym Dywanem.
Czynno艣ci zwi膮zane z higien膮 osobist膮.
15.00 - 15.15
Zupa i kanapki
15.15 - 17.00
Zabawy wg inicjatywy dzieci w k膮cikach tematycznych.
Praca z zespo艂em dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymuluj膮co – kompensacyjnym i wychowawczym.
Prace porz膮dkowe.
Pobyt na 艣wie偶ym powietrzu uzale偶niony jest od warunków atmosferycznych